43. MOLNIŠKI TEK – OPIS TRAS

Spoštovani,

v nadaljevanju vam posredujemo opis tras, ki jih boste lahko premagovali na letošnjem Molniškem teku:

Start in cilj  vseh tekov in za vse kategorije je na parkirišču pred Zadružnim domom Zadvor (C. II. grupe odredov 43, 1261 Ljubljana Dobrunje).

OTROŠKE TRASE

Otroci tečejo po krajših trasah, ki so del spodaj opisanega kroga – na lokacijo starta odidejo v spremstvu.

OPIS OBIČAJNEGA -RAVNINSKEGA KROGA

Opis proge:

Dolžina kroga: 5 km

Start pred Zadružnim domom Zadvor; proga zavije desno po Cesti II. grupe odredov do hiše št. 34, pred mostičkom zavije levo na poljsko pot in nadaljuje proti Zadvorskemu hribu. Pred gozdom zavije na gozdno cesto in poteka po njej ob robu gozda v smeri proti jugu. Na jasi (po 1000 metrih) proga zavije ostro desno in teče ob potoku v smeri proti severu. Pri mostičku (na 1350 metrih) zavije levo čez in preko njega v smer proti zahodu. Na poti v dolino (pri 1400 metrih) zavije levo v smer proti jugu in nadaljuje po poti v dolino Konjščice do konca. Tam pri kontroli in okrepčevalnici na 2400 metrih zavije nazaj proti severu in se vrača po isti poti proti mostičku. Ko prečka mostiček (pri 3500 metrih) proga zavije levo proti severu in nadaljuje ob potoku. Pri 3800 metrih se odcepi od potoka in zavije desno proti Žabji vasi. Po 300 metrih zavije levo na poljsko pot proti hiši št. 34. Za hišo zavije desno na Cesto II. grupe odredov in do cilja pred Zadružnim domom Zadvor (5000 metrov).

V glavnem – če povemo po domače: najprej gasa dvesto metrov po asfaltu, potem zaviješ levo na travnike – greš samo ravno, torej travnike uživaško prečiš do gozda, tam te navigacija usmeri po gozdni poti, ki teče res ob robu gozdu. Ampak ta pot se enkrat konča, zato ob prihodu na travnik zaviješ desno in gasa mimo obeh lovskih opazovalnic do mostička; v lahnem drncu se prekobališ čezenj, nakar sledi kratka sladka makadamska ravnina do naslednjega ovinka v levo, kjer prideš na pravi makadam in odtečeš po njem v gozd do obračališča. Ker se tu trasa malček vzpenja, boš na obračališču verjetno zadihan in preznojen, ampak nič ne de, saj te sedaj čaka spust prosti mostičku. In spet: ko prideš čezenj, zaviješ levo na travnike in tečeš do naslednje markarcije, ki te po travniku še malo povijuga, nakar trčiš ob asfaltno cesto, se po njej vrneš proti Zadružnemu domu Zadvor in tam zmagoslavno viješ roke v zraku, ker si v cilju, ali pa si privoščiš krog ali dva. Odvisno od tvojih ciljev in pripravljenosti kakopak.

OPIS TRAIL (GOZDNEGA) TEKA

Opis proge

Dolžina kroga: 15,5 km, 480 metrov višinske razlike.

Do konca doline Konjšice enako kot v prvem delu ravninskega kroga (Start pred Zadružnim domom Zadvor; proga zavije desno po Cesti II. grupe odredov do hiše št. 34, pred mostičkom zavije levo na poljsko pot in nadaljuje proti Zadvorskemu hribu. Pred gozdom zavije na gozdno cesto in poteka po njej ob robu gozda v smeri proti jugu. Na jasi (po 1000 metrih) proga zavije ostro desno in teče ob potoku v smeri proti severu. Pri mostičku (na 1350 metrih) zavije levo čez in preko njega v smer proti zahodu. Na poti v dolino (pri 1400 metrih) zavije levo v smer proti jugu in nadaljuje po poti v dolino Konjščice do konca)

Od tam naravnost gor (prečiš majhen potoček) in v klanec (cca 400m, vmes 30% naklona) do poti, ki povezuje trim stezo s spodnjo potjo proti Urhu. Ob prihodu na pot (značilna izravnava) desno do spodnje poti proti Urhu.

Od tam po spodnji poti proti Urhu do križišča 4 poti (ena od teh so serpentine).

Po desni poti (ki se spušča) nadaljuješ proti Urhu, kjer cca 300 m pred spomenikom, na ravnini  v gozdu, zavoješ ostro desno navtzdol, slediš strmememu spustu cca 200 mesto, v levem blagem ovinku greš pproti Urhu, kamor te pripelje pot mimo lipe do spomenika. Tam na robu gozda slediš desno na pot ob robu gozda (in travnika), ter pod cerkvijo spet zaviješ ostro levo, ter se pod cerkvijo in mimo spomenika vrneš v gozd. (do tu približno 5 km; prostor za okrepčevalnico je tu). Po okrepčevalnici kmalu zaviješ ostro desnno levo navzgor in po poti tečeš do križišča 4 poti.

Od tam po serpentinah na greben in po grebenski poti proti Orlam, vseskozi naravnost, vse do odcepa za Zadvorski hrib (oz. trim stezo).

Tam ostro levo navzdol in potem do križišča s potjo, ki povezuje trim stezo s spodnjo potjo proti Urhu.

Tam se držiš desno , greš naravnost mimo spomenika Molniški četi, do postaje na trimstezi (kjer dviguješ hlode oz. bremena).

Tam zaviješ dol iz trim steze , najprej naravnost mimo telovadnih hlodov (ozka steza, ki zavije rahlo desno).

Po njej nadaljuješ cca 500 m, tam zaviješ desno in se spustiš do Gobarske poti.

Na Gobarski zaviješ levo, makadamu slediš cca 300 m, tam , še pred začetkom hiš (v bližini je prometni znak za gozdno cesto),

zaviješ levo v gozd, slediš ravnini cca 200 metrov, nato desno zgor na pot, ki te pripelje zopet na trim stezo (pri »gimnastični« napravi – bradlja).

Od tam slediš trimstezi – spodnji poti do Brunarice Zadvor, kjer tik pred parkiriščem zaviješ ostro levo navzgor na zgornji krak zadvorske trim steze. Temu slediš do postaje na trimstezi (kjer dviguješ hlode oz. bremena), kjer se končan zadnji vzpon na trasi. Tam zaviješ ostro desno in navzdol po vlaki, ki te pripelje do mostička v dolini Konjščica. Pri mostičku zaviješ desno in že si na makadamu , od koderte do cilja čaka cca 2 km. Makadamu slediš do odcepa za travnike. Tam desno in čez travnike nazaj do izhodišča (Zadružni dom Zadvor) .