41. MOLNIŠKI TEK – 15. 5. 2022 – opis trase

Start in cilj za vse kategorije je na parkirišču pred Zadružnim domom Zadvor (C. II. grupe odredov 43, 1261 Ljubljana Dobrunje).

Otroci tečejo po krajših trasa, ki so del spodaj opisanega kroga – na lokacijo starta odidejo v spremstvu.

Opis proge:

Dolžina kroga: 5 km

Start pred Zadružnim domom Zadvor; proga zavije desno po Cesti II. grupe odredov do hiše št. 34, pred mostičkom zavije levo na poljsko pot in nadaljuje proti Zadvorskemu hribu. Pred gozdom zavije na gozdno cesto in poteka po njej ob robu gozda v smeri proti jugu. Na jasi (po 1000 metrih) proga zavije ostro desno in teče ob potoku v smeri proti severu. Pri mostičku (na 1350 metrih) zavije levo čez in preko njega v smer proti zahodu. Na poti v dolino (pri 1400 metrih) zavije levo v smer proti jugu in nadaljuje po poti v dolino Konjščice do konca. Tam pri kontroli in okrepčevalnici na 2400 metrih zavije nazaj proti severu in se vrača po isti poti proti mostičku. Ko prečka mostiček (pri 3500 metrih) proga zavije levo proti severu in nadaljuje ob potoku. Pri 3800 metrih se odcepi od potoka in zavije desno proti Žabji vasi. Po 300 metrih zavije levo na poljsko pot proti hiši št. 34. Za hišo zavije desno na Cesto II. grupe odredov in do cilja pred Zadružnim domom Zadvor (5000 metrov).

V glavnem – če povemo po domače: najprej gasa dvesto metrov po asfaltu, potem zaviješ levo na travnike – greš samo ravno, torej travnike uživaško prečiš do gozda, tam te navigacija usmeri po gozdni poti, ki teče res ob robu gozdu. Ampak ta pot se enkrat konča, zato ob prihodu na travnik zaviješ desno in gasa mimo obeh lovskih opazovalnic do mostička; v lahnem drncu se prekobališ čezenj, nakar sledi kratka sladka makadamska ravnina do naslednjega ovinka v levo, kjer prideš na pravi makadam in odtečeš po njem v gozd do obračališča. Ker se tu trasa malček vzpenja, boš na obračališču verjetno zadihan in preznojen, ampak nič ne de, saj te sedaj čaka spust prosti mostičku. In spet: ko prideš čezenj, zaviješ levo na travnike in tečeš do naslednje markarcije, ki te po travniku še malo povijuga, nakar trčiš ob asfaltno cesto, se po njej vrneš proti Zadružnemu domu Zadvor in tam zmagoslavno viješ roke v zraku, ker si v cilju, ali pa si privoščiš krog ali dva. Odvisno od tvojih ciljev in pripravljenosti kakopak.

Prireditev je omogočila Mestna občina Ljubljana in Športna zveza Ljubljana.